Even snel een update!

Hallo Allemaal,

Ik ben onder de indruk van wat er gebeurde na mijn hulpberichtje.

Iedereen ontzettend bedankt voor het helpen en meedenken, de boel is (zo goed als) rond. Maaike komt me halen, vrijdag 6 mei zijn we terug in NL!

Internet in huis is dood, dus ik zit nu ff met mijn laptop op kantoor, maar dat is nogal oncomfortabel, dus ik hou het kort.

Ik geniet me hier nog even suf (ondanks emotioneel afscheid van Vicky & Fleur vanochtend die ik nu al ontzettend mis) en ik zie er naar uit jullie snel weer te zien!

Tot snel dus maar!

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Even snel een update!

  1. Dyonne zegt:

    Lia, wat fijn dat het zo snel toch geregeld is!
    En geniet vooral van deze dagen in Frankrijk nog!
    En daarna tot snel in Holland.

  2. Rhondaa zegt:

    Ik hou het ook even kort; Dikke knuf!

  3. Hanneke zegt:

    (alvast) welkom terug in Nederland! Fijn dat je dingen zo snel hebt kunnen regelen.

  4. Daphne zegt:

    Wat fijn dat Maaike je kan komen halen!
    Geniet nog maar even van alles daar.
    Tot snel!

    Knuf!!!

  5. sas zegt:

    Ach ja die Maaike,topwijf toch?

Plaats een reactie