Wie kan me helpen?

Nog een berichtje, ik loop een beetje vast.

Ik en mijn pony’s willen terug naar NL, liefst in de eerste week van mei.

De paar opties die ik in mijn hoofd had voor het vervoer zijn helaas niet mogelijk.

Wie kan iets betekenen? Ik heb één optie achter de hand, maar dat zou inhouden dat de pony’s 12 uur moeten reizen in een teruggekeurde anderhalfpaardstrailer. Ik zie dat niet zo heel erg zitten voor zo’n lange reis, en de enige 2 teruggekeurde huurtrailers die ik ken, zou ik ook niet vertrouwen voor een trip van ongeveer 1400 km.

Wie kan me helpen of kent iemand die me kan helpen? Ik weet af van het bestaan van paardentaxi’s, maar met het kilometertarief wat die hanteren, komt dat neer op een bedrag dat ik niet kan betalen. Ze op transport zetten is ook nog een optie, maar die valt om meerdere redenen voor mij ook af.

Het liefst een vrachtwagentje zonder schotten, of een tweepaardstrailer zonder schotten en stangen. Dat de pony’s gewoon los kunnen staan en er niets mis kan gaan.

Geen idee of dit nut heeft zo, maar ik wil het via deze weg toch even proberen.

Wie weet een manier om ons terug te krijgen in NL? Benzinekosten e.d. zijn uiteraard gewoon voor mij! Hier één of twee nachtjes slapen alvorens weer terug te rijden naar NL is ook mogelijk, uiteraard ook op mijn kosten!

Alvast dank voor het meedenken!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Wie kan me helpen?

  1. sas zegt:

    Als er mensen komen met paard uit NL dealtje voor terugweg?

  2. Anna zegt:

    Lastig he!

    Ik geloof dat Saar Rianne komt brengen 1 mei met Cassindy. Kun je niet met Saar terug naar NL?

    En Elvira komt volgens mij ook met Indy. Die trailers moeten ook allemaal weer terug lijkt me zo.

    Verder heb ik niet echt een idee….

    FOCUS op wat je wilt en het universum zorgt voor HOE…het komt goed!

  3. Martine zegt:

    Hoi Lia,

    Ik heb SUPER goede ervaringen met transport bedrijf Potijk.! Ze hebben geen site wel kan je hun telefoonnummer vinden op internet. De kosten voor pony’s zijn lager dan die voor paarden en ze zijn neit duur. Denken echt met je mee, goede stevige vrachtwagen. (Je kan misschien zelfs een kleine box creeeren daarin, vinden ze vast goed.) Altijd bereikbaar. Nee echt, alleen maar lof over hun.
    Misschien is het een overweging, ze zijn echt super!!

    Succes!

  4. Maaike zegt:

    Lieve Lezers

    Ik ben in de eerste week van mei vrij. Ik kan Lia dus zo ophalen alleen is er gebrek aan een E rijbewijs waardoor ik dus geen 2 paards trailer kan trekken.

    Heeft een van jullie wellicht een vrachtwagentje te leen/huur? Ik heb ervaring met het besturen!!

    Groeten Maaike

  5. Ronny zegt:

    Ey lia.

    Sucses de laatste weekies ! Hoop dat je toch met een goed gevoel naar huis kan gaan en dat je snel vervoer kan regelen.

    Kom maar snel biertje drinken bij je buitje bedje :).. als ie dan inegeval al af is ;).

    Chrs….

  6. phebbel zegt:

    Lieve iedereen die heeft meegedacht en hulp aangeboden heeft, reuze bedankt!
    Het is gelukt, vervoer is rond, Maaik komt me (al dan niet met gezeldschap) ophalen.
    Vrijdag 6 mei komen we weer terug in NL!

Plaats een reactie