Weer even een kleine update..

Hello everybody,

Tijd voor een klein update weer ๐Ÿ˜‰

Internet in huis is sinds vandaag gelukkig weer gefixt, dat is fijn!

Prioriteit op dit moment; plekje voor de pony’s zoeken. Iedereen die wat weet min of meer op fietsafstand van Boskoop waar de pony’s 24/7 buiten kunnen staan maar niet op gras, let me know!

Er zijn al heel wat mensen aan het meedenken en daar ben ik super dankbaar voor, zo moet er binnenkort toch een mooi plekje komen ‘aanwaaien’!

Verder gaat het met rug weer even niet zo lekker, maar ik kan het rustig aan doen, dus dat is fijn. Ben nu vooral nieuwe mensen aan het ‘opleiden’ en dat betekent dat ik vooral toekijk en controleer, heel fijn ๐Ÿ˜‰

Verder alles goed, vele uren achter de pc om van alles en nog wat te regelen, alvast wat aan het inpakken, het gaat allemaal goedkomen. Soms voelt het alleen zo eng dat ik over anderhalve week weer helemaal ‘opnieuw’ ga beginnen.

Maar komt goed!

Liefs en tot snel!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Weer even een kleine update..

  1. Karin zegt:

    Mooi mens!
    Opnieuw beginnen heb je mooi geformuleerd. En dan kan ik me voorstellen; inderdaad eng.
    1. Klein stapje rechtswaarts (ik heb wat moeite met linkswaarts ๐Ÿ˜‰ beschouwend; je gaat door op ingeslagen weg. Met wat meer kennis, wat meer confrontatie met lichamelijke onmogelijkheden. Dat is wat confronterend.
    2. Klein stapje opwaarts (hoofd kan ook omhoog); een doorstart.
    3. Klein stapje neerwaarts (hoofd kan ook naar de kin): weten hoe je eea niet wilt.
    Etc etc. Je hebt prachtige vrienden kring om je heen, en nog belangrijker; jezelf waar je op kunt vertrouwen.

    Recht zo die gaat dan?

  2. phebbel zegt:

    Klinkt als een goed plan, dank voor fijne berichtje weer ๐Ÿ™‚

Plaats een reactie